2014年1月26日星期日

電戲道:吳君如吹雞起義

電戲道:吳君如吹雞起義

也許,香港人真的累透了,要倚賴《金雞》幫我們揼骨驅走疲勞。03年沙士襲港,全城愁雲慘霧,吳君如飾演的阿金為港人撥開陰霾;十年後的今日,特區政府劣績斑斑,官商勾結、中港矛盾日漸嚴重,民怨沸騰到極點,於是阿金重返銀幕,在《金雞sss》中碌盡人情卡邀得舊愛杜德偉飾演鴨王。君如謙稱並非要拯救香港,只寄望觀眾能感受到暖流,嘗試苦中作樂。


撰文:張俊銘





上映日期:1月30日





過往《金雞》系列,以反映社會民生問題為主題,吳君如飾演阿金的一生,更象徵着香港精神。今次她拍攝賀歲片《金雞sss》,坦言既非有神聖使命,亦非說教,她日前接受本報專訪時謙虛地說:「我只係一個娛樂家,娛樂大眾,希望觀眾感受到開心。𠵱家香港處於迷茫,我冇能力救香港,但本住真心希望觀眾感受到暖流。」


開拍前,男友陳可辛不停向君如潑冷水,她說:「佢打擊我,叫我小心啲,話蝕死你,個題材去唔到大陸巿場,提醒我好多次,但我個心有團火湧出嚟。」君如隨即找《金雞》拍檔試探反應,他們都表示支持,但陳可辛續說:「你想攞幾錢出嚟拍?不如我畀番你攞去炒樓,或者買粒保值嘅鑽石。」受盡男友冷嘲熱諷,反而燒旺君如的鬥志,她說:「曾經同我拍過《金雞》嘅朋友都肯陪我,個個都比十年前升值唔止百倍,我就攞呢個《金雞》品牌四處搵投資者,最終真係搵到。」

讚陳可辛大方
《金雞sss》講述媽媽生阿金帶幾隻「小雞」如王菀之(Ivana)、衞詩雅及林宜芝(Monna)等經歷皮肉生涯,藉此反映社會問題。君如認為Ivana極有潛質做喜劇演員:「相信佢之後做唔番歌星!佢平時畀觀眾嘅感覺係知書識禮,今次反差好強烈,出嚟效果亦非常好。我當日搵Ivana傾,我話畀佢知《金雞sss》幾重口味,又要露胸、擘腿,同男明星肉搏。最終Ivana將角色演得淋漓盡致,其中一幕講摷嘢,Ivana擺雙手喺心口自摷。」

至於男演員方面,君如可謂碌盡人情卡,甚至找來前度杜德偉演出鴨王角色,簡直是神來之筆,她說:「臨拍前兩晚,我同導演(鄒凱光)講,我哋搵嘅人唔係我哋所諗嘅,導演話無計可施,要兩日後拍呢場戲。點知我去派對撞到杜德偉,返到屋企陳可辛突然同我講,點解唔搵杜德偉拍,佢話杜德偉好啱做鴨王,我話係喎!我短訊佢,佢話冇問題,隔兩日我就煩,每隔一分鐘就收到佢call,問我有冇劇本?着乜嘢衫?幾點到?咁就造就咗,最後都係陳可辛大方。」

死黨肯捱義氣
君如又找到視帝黃子華飾演十三少,她說:「我諗佢知道我係佢頭號粉絲,佢嘅棟篤笑我係冇甩過一場。」至於近期紅爆的張家輝,基本上未跟君如合作過,但同樣一口應承,甚至用「化骨龍」方式演出,君如說:「我哋交情係朋友開始。我其實冇諗過佢肯做呢部喜劇同呢個角色,我又係好隨意咁問吓佢,點知佢又一口答應,佢好有義氣畀咗好多日任我拍,兼化骨龍上身,對自己髮型好有要求好專業。」

沒有留言:

發佈留言