2014年1月21日星期二

舊情敵與女兒拍劇 黃日華妻出院

舊情敵與女兒拍劇 黃日華妻出院

黃日華太太梁潔華上月因患急性重病入院留醫,有指她免疫力全失要接受化療,疑患上血癌,前晚黃日華、女兒芷晴帶同男友到醫院探望時,否認妻子患癌,並強調進展良好,有望回家食團年飯。


昨午1時許,黃日華再到九龍塘浸信會醫院探望愛妻,戴口罩的他看來心情不俗,主動停低受訪,態度友善,他說:「太太食得又瞓得仲肥咗,冇問題,大家放心。我心情輕鬆咗,𠵱家進展得好好,醫生話控制中,比理想OK。」

芷晴:冇危險
問黃日華連日進出醫院照顧太太,是否很辛苦?他說:「唔緊要,最辛苦都係拍戲,拍戲都捱得到,更何況呢啲嘢?應該要做嘅!冇問題!」他透露消息傳出後,獲不少好友致電或發短訊慰問,笑言:「放心放心,絕對冇問題。」

芷晴昨與龔慈恩、張松枝等在荃灣出席香港電視新劇《未日+5》開鏡活動,隨後到醫院探媽咪,她說:「過兩日我去韓國做嘢,我有問媽咪好唔好去,佢叫我把握工作機會,其實佢唔係好嚴重嘅病,絕對冇生命危險,𠵱家冇乜事,新年前可以出院。」她又承認拍拖兩年,感情穩定,男友在媽咪患病期間給予支持。對於有傳芷晴與黃日華缺席港視活動似有離心,芷晴否認:「媽咪上個月廿幾號入院,所以同爹哋冇出席公司活動,我仲有年半約,從冇離心,仲好期待公司開台有自己嘅劇出街。」至傍晚約6時,醫院保安透露梁潔華已於下午出院,估計他們從另外的通道離開。

沒有留言:

發佈留言