2013年11月30日星期六

富婆寸馬賽:歪理當真理

富婆寸馬賽:歪理當真理

梁詠琪、吳千語、周汶錡及文詠珊(JM)等昨晚現身時代廣場,出席時裝名牌LV新店開幕活動,至於被馬賽介入與汪子琦同性關係的內地富婆Laura,昨晚亦低調現身。提到心情,她說:「I'm fine,過咗去,唔開心一定有!」問到馬賽日前在微博發表寬恕論,她即不悅說:「我覺得好ridiculous!我覺得寬恕兩粒字唔係佢講,歪理當真理!」


Laura表示已跟二人斷絕關係:「佢(馬賽)處心積慮,當初當佢朋友,估唔到佢咁樣,外表善良,唔係嗰件事。」問到知否汪、馬依然交往?她說:「唔想知佢哋啲嘢,一定唔係所謂承受壓力,可能去咗桃花源。」問到會否覺得馬賽貪錢?她說:「唔係我覺得,大家有眼睇!」汪子琦則在微博勉勵自己像太陽,要有自信,所有行星才會圍繞着轉。

梁詠琪否認懷孕
另外,梁詠琪面部皮膚呈紅敏感,問到是否有孕?她說:「唔係,我着咁高高踭鞋,美麗誤會!結咗婚都不設防,呢個年紀想快啲,身邊同學個個有BB,自己都有食偏方食療,自己唔急。」好友楊采妮可能爬頭先做媽咪?她笑說:「有就當然開心,我哋都未傾小朋友問題,我想李心潔有小朋友先。」


採訪:羅慧敏

沒有留言:

發佈留言