2013年11月30日星期六

無綫封殺自斷米路 娜姐同門成功攝位

無綫封殺自斷米路 娜姐同門成功攝位

無綫封殺壹傳媒,不讓旗下藝人接受壹傳媒訪問,廣告客戶為免影響宣傳效益,近日紛紛轉軚改用其他藝人,繼Sony PlayStation臨時起用陳靜(DaDa)取代無綫藝員高海寧後,下月中的「微博用眼看港澳」活動原定邀請巨聲幫出身的吳業坤配港姐朱千雪代言,但日前已被換走,改由聲音似足黎明、有「黎零」之稱的楊尚斌(Ben)和參演電影《靚妹仔2013之微交少女》的許雅婷(Kabby)頂上,周秀娜兩名師弟妹黎零及Kabby合力踢走無綫藝人。

黎零:能者居之
黎零及Kabby成功搶飯碗後,昨日在澳門為該宣傳活動進行拍攝工作,負責該活動的廣告公司Vie發言人Damon昨日在電話中說:「客戶畀咗好大壓力,佢哋話搞活動係想得到最大宣傳效果,如果有啲傳媒唔訪問得,不如索性換咗個代言人,所以我哋最後揀咗黎零同Kabby,佢哋一樣好專業。」


Kabby及黎零昨日化身導遊大使,介紹澳門的必去景點,Kabby昨日在電話中說:「我好少睇電視。好開心多咗job,多謝客戶畀機會我,最好多啲再搵我哋。」黎零昨日也說:「呢個job係公司呢兩日先叫我哋做,客戶揀中我哋,證明我哋都可以做好呢個job,真係能者居之。」


採訪:林妃

沒有留言:

發佈留言