2013年11月26日星期二

網事力場:大文豪垃圾潮文

網事力場:大文豪垃圾潮文

舊年喺屋企打爛隻玻璃杯,靚仔歌手周柏豪喺facebook發表一段200字短文,話佢用咗15分鐘去欣賞水杯美態,從此,香港樂壇一代「大文豪」正式誕生!近排大文豪忙住拍電影或者打波,少咗發表佳作,終於,大家等到喇!今次柏豪進階咗唔只識得欣賞爛玻璃,對住垃圾山都能夠有所頓悟,佩服佩服!喺泰國拍緊電影嘅佢,近日喺當地嘅垃圾堆填區幫電影埋尾,連日嚟喺微博都鋪相講吓感受,例如「在大雨過後的那種氣味,我不懂用文字來形容,我不後悔,因為這就是我一直夢寐以求的機會。」直至噚日,佢嘅感受到咗最深層次:「我終於戰勝了恐懼,戰勝了這個地方,還有就是自己,站在這裏我感到世界的大,躺在垃圾堆上,也發現自己的渺小,再見。」

能夠瀟灑同堆填區講句「再見」,又有幾多人?不過柏豪亦太過感性喇,要聞大雨過後嘅垃圾味,唔使夢寐以求嘅,揀落完雨入嚟將軍澳工業邨就聞到㗎喇!大家仲可以嘗試學習柏豪去體會嗰陣垃圾味,睇吓發唔發現到自己,心情可能會好舒暢㗎。


場主:守庫

沒有留言:

發佈留言