2013年12月30日星期一

網事力場:Sammi瞓地V唔起

網事力場:Sammi瞓地V唔起

鄭秀文(Sammi)嫁咗畀許志安,大家唔好再叫佢「四萬」,要改口叫「十嫂」,皆因安仔家中排第十,Sammi話好鍾意呢個稱呼。

承諾生仔
十嫂婚後未正式露面,但微博就不停有佢新動向,先係Sammi御用化妝師Zing放咗張Sammi《朝聖》MV造型相,見佢化咗個搶眼3D眼妝配超低V衫,Sammi着住件開胸衫,中門大開,之後有人回覆,話係十兄(安仔)託佢留言,嗌阿Zing專心化妝,唔好掛住望個deep V。噚日Sammi繼續晒iPad身材,曲膝瞓地由頭影落腳,角度好刁鑽,佢話一早做完運動搞到身水身汗:「氣很冷,唯一令自己會發熱的方式就是動動動!不管HIIT cardio or 八公里,都要盡力,戰勝自己,永不停步!流汗必須靠自己。流汗是原始的快樂!」

噚日就有報道爆安仔先後同Sammi求咗七次婚,最後喺Sammi生日當天推出大蛋糕,配齊鮮花、巨型鑽石同跪地三招,先奪得美人歸,Sammi仲應承會生仔,搞到兩個一齊喊。


場主:守庫

沒有留言:

發佈留言