2013年12月29日星期日

超儀帶頭出錢 梅姐銅像豎星光大道

超儀帶頭出錢 梅姐銅像豎星光大道

前晚「梅艷芳——十年.安歌慈善Band Show」在九展舉行,何超儀AND THE UNI BOYS、樂隊Closer、 太極樂隊的雷有暉和鄧建明等擔任表演嘉賓,場外義賣梅姐的紀念品,有卡片盒、咖啡杯、CD和T恤等,所有門票收入扣除成本後,將撥捐聖雅各福群會作老人服務用途。

待康文署審批
80年代造型亮相的何超儀,在台上一口氣唱了幾首梅姐的歌,包括《壞女孩》,超儀說:「梅姐真係好好氣,我自己都準備咗好耐,排練嗰陣都體驗到,佢仲好識得擺甫士,唔似我淨係識擘大個髀。」超儀演出過後,透露歌迷會向政府申請,在尖沙嘴星光大道內豎立梅姐的銅像,她說:「呢個紀念騷我冇捐錢,只係呼籲大家,不過我會捐一筆錢幫梅姐搞一個銅像,呢次係芳心薈向政府申請,政府都冇問題,到時開幕嗰陣都會出席。」超儀不肯透露捐幾多錢,只稱銅像的成本很貴,阿梅歌迷亦會集資。事後芳心薈的代表稱仍在申請中,康文署正在審批。


吳浩康(Deep)擔任主音的樂隊Closer亦有份演出,Deep說:「我哋都練咗三個禮拜,今次演出都有壓力,怕唱得唔好會激嬲阿梅嘅粉絲,我好遺憾入行以嚟都未見阿梅,佢嘅台風好有感染力,喺樂壇只有哥哥(張國榮)可以同佢匹敵。」


採訪:張俊銘


攝影:仇志

沒有留言:

發佈留言