2013年12月28日星期六

芷晴興奮父女劇面世

芷晴興奮父女劇面世

黃芷晴日前因病而缺席港視聖誕派對,她前日在電話中坦言十分可惜:「我喺韓國旅行嗰陣已經買咗條裙,諗住去party着,落機嗰日仲收到好消息,點知最後病咗去唔到。」不少港視藝人把成功開台視為最好的禮物,芷晴亦不例外,她說:「初初都擔心,我唔係擔心自己嘅前途,反而係覺得同爸爸(黃日華)拍咗一套劇,對我哋嚟講,係一個好有紀念價值嘅事,𠵱家好好彩可以有番個牌,希望可以快啲播!」她續說:「聽講我之前拍嗰套電影都會上畫,所以下年真係叫正式有作品可以畀大家睇,我啲朋友會買接收器支持。」


採訪:何慧斯


場地提供:The AIR(The One)

沒有留言:

發佈留言