2013年12月27日星期五

睇偉仔床戲唔舒服

睇偉仔床戲唔舒服

蘇州男人出名重情,蔡瀾認識一位朋友,當年遭遇文革最悲慘的時代,被批鬥得遍體鱗傷。他走路回家時,看見池塘裏有些浮萍,便取了一些放在破爛的杯子裏送給妻子,其妻愛他愛到死去活來。倪匡對蘇州也情有獨鍾,仍記得當地食肆的一位老闆娘:「中國嘅長板凳36吋長,有一定規格,嗰個女人坐落去,兩邊屁股仲喺板凳出面!」蔡瀾提到蘇州女人有一大特色,就是甚麼都會徵求別人同意,就算要摑你兩巴掌,都會先問你:「我可不可給你兩記耳光?」


曾在節目大爆對梁朝偉有心動感覺的肥佬黎,終於跟嘉玲談起偉仔:「你同梁朝偉可以係一個case study嚟!你哋咁多年一齊,又咁多緋聞、咁多騷擾、咁多機會、咁多吸引、咁多誘惑,居然仲喺埋一齊。」肥佬黎覺得他們兩人性格迥異,走在一起絕對是「命」:「譬如話梁朝偉冇咗佢,就好似冇辦法冇咗媽媽一樣。」嘉玲笑說:「嘩,你諗吓我幾偉大吖,我哋係母愛嚟!因為係無私,全程奉獻。」蔡瀾問嘉玲見偉仔跟湯唯在《色,戒》拍床戲,可感到呷醋?嘉玲說:「我唔會呷醋,但我梗係唔舒服,但好快過。」

沒有留言:

發佈留言