2013年12月28日星期六

張可頤連擦兩餐喪食唔肥

張可頤連擦兩餐喪食唔肥

現年44歲嘅張可頤聖誕約咗朋友喺大坑開餐,呢晚佢連走兩場,先喺意大利餐廳食薄餅嘆西餐,之後再轉場去擦蟹食中菜,估唔到身材纖瘦嘅可頤食力驚人,可以一口氣連食兩場,佢仲不停擺相上微博,真係食得好盡興。


記者發現可頤嘅座駕泊喺咪錶位,本來8點夠鐘,但可頤都冇出現入咪錶,好在冇警察抄牌,可頤唔使食「牛肉乾」,直至9點半,可頤先行過嚟入多半粒鐘咪錶,然後返上餐廳繼續食,到夜晚10點幾佢同五、六位友人埋單,可頤道別後就揸車走。

露神秘人魚線
鍾意玩微博嘅可頤,前日擺咗張露人魚線嘅相上網,留言:「Happy Boxing Day!祝大家夢想成真。」相中人唔見樣着透視bra top襯超短褲,網友激讚身材弗到爆,紛紛估呢個係咪可頤?不過可頤𠵱家係短髮,相中人就係長髮,有網友估係可頤嘅舊相,亦有網友話唔係可頤:「我知道你沒有那麼黑!」不過可頤一直冇回應,唔知佢幾時肯揭盅呢!


採訪、攝影:陳辰、畢紹基

沒有留言:

發佈留言