2013年12月28日星期六

Eason否認與Wyman因財失義

Eason否認與Wyman因財失義

身為頒獎禮大贏家的陳奕迅(Eason),於慶功宴被問到有傳其演唱會影音產品疑因版權費問題,致黃偉文(Wyman)填詞的作品未有收錄,Eason否認因財失義:「我哋係好朋友,公事我哋唔傾。唔關我本人事,我知發生乜事,但唔方便講。」有網民指《沙龍》由Eason作曲、Wyman填詞,若環球與Wyman沒禁出版,推測Eason是幕後禁收錄,但Eason謂任由別人推測。

另外,有報道指徐濠縈花了Eason 2.3億購入豪宅,Eason說:「嗰邊環境唔錯,我哋成日去海洋公園嗰邊睇吓,置業投資交由太太處理。」對於被封億萬富豪,他笑說:「我鼻入面啲細菌就億億聲。」訪問尾聲他又說:「本雜誌激嬲我老婆,死梗!」至於李克勤、林峯、鍾欣潼及劉子千則沒有出席慶功。

沒有留言:

發佈留言