2013年12月27日星期五

姜麗文隨時喊得出

姜麗文隨時喊得出

現年27歲的姜麗文(Lesley)是香港電視藝員,由港視未獲發免費電視牌照,到早前宣佈明年7月搞流動電視,她的心情起跌很大,Lesley談到未獲發牌照時說:「我諗唔只我,全香港都好大影響,係香港輸咗,覺得冇咗freedom(自由)。」


Lesley寄望明年可以創作更多好歌:「今年我學到凡事要勇敢,想做就去做,唔好怕醜。」除了唱歌,Lesley也喜歡拍戲:「之前我幫港視拍過一齣劇,發覺自己好識做喊戲,好似控制到自己眼淚,所以我對悲情戲都好有興趣。」


採訪:溫敏芝


場地提供:The AIR(The One)

沒有留言:

發佈留言