2013年10月29日星期二

馮仁昭四圍超: 周永恒寸樂易玲「佢好小器」 - 馮仁昭

馮仁昭四圍超: 周永恒寸樂易玲「佢好小器」 - 馮仁昭

現年29歲嘅周永恒一向是非多多,早年同無綫正視音樂嘅音樂總監鄧智偉交惡,近日鄧智偉離職,前晚周永恒到尖沙嘴出席首映時,佢話知道鄧智偉離職,但就話唔關佢事,傳聞鄧智偉失勢敗走TVB,令人覺得好黑暗,周永恒話TVB人多自然是非多。


拒食回頭草
對於TVB提供「愛回家」熱線,問到周永恒會否食回頭草?佢話:「我都係好馬,好馬不吃回頭草,TVB易咗主咩?唔係樂小姐唔喺度呀,余詠珊要贏佢就要加油呀。」之後佢就一輪嘴寸爆樂易玲,話樂小姐問候佢家人,更指樂小姐唔OK自己,暗示樂小姐曾向其他高層提及過自己,不過周永恒就強調唔係篤背脊,而係樂小姐刻意介紹同關注佢,仲話:「我想佢原諒我,不過佢好小器,如果我自己有乜錯嘅話,我可以公開講對唔住,最緊要佢原諒我。」

問到周永恒係咪做過乜嘢得罪樂小姐?佢就話曾經講過喺TVB苦況,用TVBuddy當車馬費,總之佢覺得一場弟兄姊妹,好想同對方和好。


此外,同場嘅陳家樂明年4月同港視約滿,𠵱家工作要暫停,佢話:「有啲唔開心,希望件事快啲搞掂,有節目再搵我。」


撰文:馮仁昭

沒有留言:

發佈留言